søndag den 13. november 2011

Julehjerter

Et eller andet sted på nettet har jeg set et filthjerte med svampe.
- Det vil jeg også have. Så gik i gang med at tegne et hjerte, ikke svært. Så var det svampenes tur. Jeg er altså ikke godt til at tegne. Saksen klippede dem til.


Og så var det bare at gå i gang.
Den første var et gråt hjerte.  – Det duer ikke, men brun med fluesvampe, synes jeg ser fint ud.


Nu hænger der et par stykker på køkkenknagen.  Måske skulle jeg prøve noget andet end svampe. Men hvad???

God søndag til alle.

2 kommentarer:

  1. Svampene er søde, men hvis du har det ligesom jeg, lidt træt af svampe, cupcakes og bambier :-) kunne du overvejer en ræv eller et egern.

    SvarSlet
  2. Cupcakes og bambier er jeg også lidt træt a. Men jeg har altid godt kunne lide svampe... Jeg kan ikke tegne et egern ;-) Men ellers en god ide.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.