mandag den 21. november 2011

En ommer

Vores barnebarn, Bellisfrøet, skulle have nye bukser og da hun er vokset ud af mønstret og jeg vil lave nogle andre. Ja… så måtte et nyt mønstre til.
Jeg fandt et hos Stof2000, som jeg synes godt om. Bellisfrøet blev målt og jeg fandt frem til at om livet var det en størrelse og længden et nummer større.
Så det var lige at gå til.
Så jeg klippede og syede dem i søndag eftermiddag. Kørte hen til Bellisfrøet for et nyt mønstre skal lige passes til i længden.
- Men det passede ikke. De er simpelthen for store i livet og sad som et par hiphopbukser.  3 gange øv, der er både for- og baglommer på, så de tog faktisk lang tid at lave.
Nå… Men jeg må på hesten igen og lave dem et par nummer mindre i livet….


Ind imellem har jeg hygget mig med at hækle nogle små overfrakker til et par glasstader.  Det lykkes J

3 kommentarer:

  1. Hellere for store end for små!
    Bellisfrøet vokser jo [hurtigt], så inden du får set dig om, så passer bukserne garanteret perfekt! :-)

    Fine frakker til stagerne!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Ærgeligt med bukserne, men overfrakkerne er rigtig fine.

    SvarSlet
  3. Jeg må på det buksemønstre igen. For Bellisfrøet er vokset meget i højden den sidste måned ;-)

    Glæder mig I kan lide frakkerne. De var rigtig hyggelige at lave.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.