tirsdag den 8. november 2011

Afrimning

Fryseren kalder… ”Jeg har is op ad siderne og at du skal kigger mig efter”…
-  Jeg hader at afrime fryseren. Hvorfor ved jeg ikke. Det tager jo ikke ret lang tid.
Tømme den. Starte føntørreren  og skrabe lidt is efterhånden. En spand sæbevand og en klud til at vaske af med. Et viskestykke og vupti er den ren.
Noter ned hvad der i grunden er i fryseren og hvad der hurtigt skal bruges.
En god halv times arbejde. Men jeg hader det.
-   Men nu er det overstået. Så er fryseren klar til at blive fyldt op med hjemmebagte flutes og birkes.
 God aften til jer.

4 kommentarer:

  1. Hvor jeg kender det og du skubber til min dårlige samvittighed :-)

    SvarSlet
  2. Hej Margith.
    Hyggeligt med en hilsen.
    Men hvor er det dejligt bagefter... :-)

    SvarSlet
  3. Det er i samme kategori som at lægge rent sengetøj på... Jeg hader det, selv om det kun ta'r 5 min. :-)

    *SMIL*

    SvarSlet
  4. Det klarer min mand. Heldigvis ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.