søndag den 7. august 2011

Hverdagen kalder

Ferie er ved at være slut. Vi har slappet af og nydt livet. Hygget i haven med sol, bål, grill og høstet masser af friske grønsager og plukket bær og frugt.

Bønner har vi masser af. Vi var væk et par dage og vupti, så var der 3 kg.



Frokosten og aftensmaden har vi spist i haven, når vejret har været til det. Vi har talt om, at vi vil opfinde nogle tallerkener som kan holde maden varm. Det bliver lynhurtigt kold!

Jeg har hverken strikket, hæklet eller syet noget hele ferien. Har godt overvejet det, men så synes jeg ikke lige der var noget som sagde spar to.
- Nå… Men jeg kan da kigge på noget af det jeg har lavet i forsommeren.


En gang imellem når det har regnet, (det gør det jo ind imellem) har jeg leget med Photoshop elements. Det er bare spændende og noget af en tidsrøver. Men øvelse gør vel mester. Så er det bare et spørgsmål jeg kan huske hvordan jeg legede mig frem til tingene.
God arbejdslyst eller god ferie til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.