mandag den 14. april 2014

Ferie, ferie, FERIE..

Endeligt!
 
Så blev det påskeferie og jeg har glædet mig, for jeg trænger til at få genopladet batterierne.

Synes bare tiden flyver af sted... Så nu vil jeg stoppe op et par dage.. Sove en halv time længere eller to halve timer, tusse rundt i nattøj, rydde op i et par skabe, hækle, bage brød, bare i et langsomt tempo... Ligesom det nu passer mig ;-)


Og så håber jeg på solskin, så vi kan sidde på terrassen når manden endelig får ferie og nyde haven.
 

Og så skal jeg have kikket på bloggen, for jeg skrive mange indlæg, som ligger som klager, men mangler billeder... Som jeg aldrig har fået taget..

 God mandag til jer.....

2 kommentarer:

  1. Det lyder dejligt med ferie :-) Har lige nydt en uge og har endnu en til gode herhjemme :-)

    SvarSlet
  2. Dejligt :-)

    Jeg har ferie hele ugen lige ind til tirsdag... Så skal jeg i gang igen... Jeg skal på kursus nogle dage, det er lidt som en ferie:-)

    kh
    Hanne

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.