onsdag den 5. juni 2013

Grundlovsdag

Skulle lige have overstået en formiddags arbejde og så havde jeg fri og kunne nyde familien og haven.

Elsker at gå og kigge på vores sneboldebusk, der er så mange fine blomster i...

Smukke duftende blomster
Busken står lige ved siden af terrassen
Dejlige blomster
 
Så skulle vi lige male legehuset inden i. Isabella har valgt den gule farve. Fordi som hun siger: Jeg elsker gul.
 
Og så må man male på væggen.....
 
Isabella har glædet sig til at hun skulle være med til at male væggene i en af hendes ynglingsfarver. Morfar, huset skal være gult! Og det blev så inde i legehuset.
- Og det er rigtig, det er tapet..... Og huset er isoleret.... Manden er vel uddannet tømrer. Og så skal der da træplader på væggene.... Men gud, hvor var der mange knaster i træet... så vi ville komme til at bruge flere liter knastlak...
- Så det blev tapet....

Nu skal der sættes fodlister og loftslister de næste par dage... Og så skal der laves en stige til hemsen... For der er da en hems som pigerne kan sove på.
- Jo... Det tog lidt overhånd, da manden og jeg skulle tegnede huset....

Der kommer nok nogle flere billeder af huset hen ad vejen.

God aften til jer:-)

2 kommentarer:

  1. Kender godt de sneboldebuske, havde selv én i min gamle have. Din er godt nok noget større og super flot ;O) Glæder mig til at se mere til legehuset, det lyder rigtig spændende ;O)

    SvarSlet
  2. Hej Hanne -

    Sikke en fantastisk busk! Kender den godt, men kan ikke mindes jeg har set den i dén størrelse. Imponerende!

    Håber du viser os nogle fotos af det færdige legehus? Vil mægtig gerne se det!

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.