fredag den 28. juni 2013

10 kr.

På vejen hjem fra arbejde skulle jeg lige handle i den lokale DagliBrugs.

Og allerede på vejen ind, fandt jeg et par tilbud på både blomkål og nektariner og så på de her fine sommerblomster til 10 kr. pr. stk.


Vi har altid kaldt de her blomster for pink brudeslør,  og minsandten om det ikke også står på potten, når jeg nu kigger efter, eller Gypsy.Muralis på latin. -Men jeg tror nu jeg tager det danske navn. Det er da til at sige:-)


Cyphea hyssopifolia har vi også haft i krukker før. Den sidste, vi havde, blev meget smuk hen på sommeren, så disse blomster har noget at leve op til.... Men da havde jeg da vist også betalt 40 kr. pr. stk.

God fredag eftermiddag til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.