onsdag den 26. december 2012

Min ynglingsfarve

Ja. Det er det da blevet. Jeg synes, dueblå og petroleumsblå er så fin. Jeg har købt tøj i farven, maling og juledekorationer i farven. 
Her gik det fint med Raw filen

Jeg har gennem det meste af december, ønsket at vise min dekorationer frem, men lyset har drillet. Indlæg har der været masser af i støbeskeen, men når det bliver før mørkt, bliver det ikke til noget med billederne. – Og så kommer jeg ikke længere.
MEN…. Nu har jeg fundet løsningen…. Billederne taget i Raw, det giver mulighed for at finde lyset

lidt
frem. Så nu øver jeg mig. Det er ikke altid det går som jeg synes. – Men øvelse gør vel mester. På et eller andet tidspunkt.
Her gik det mindre godt.. Men i forhold til hvor mørk den var, er det alligevel blevet lysere
Manden i huset, mente nu også at I skulle se vores julebord. Det er da, ikke noget særligt, sagde jeg. En broderet juleløber som vel efterhånden er 25 år siden, jeg broderede. – I guder…. Er jeg så gammel…J Tror bare jeg startede tidlig med at brodere, strikke og sy.
 

På sofabordet står en af mine julebuketter. Træskålen er af kastanjetræ og én som manden har drejet.


Den hæklede lysdug, lå i kommoden, og efter som jeg har set i blogland at der er nogen som har dem liggende, gravede jeg den frem. Der var nu tre i skuffen. To hvide og en rød. Vores datter fik en af den hvide. Lysestanden fortalte jeg om, sidste jul.

Foresat god jul til jer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.