søndag den 30. november 2014

Shhh. Det er hemmeligt....

Jeg har strikket nisser til børnebørnene.

- Det tog noget længere tid, end jeg lige regnede med. Men nu er de færdige til adventsgaver.


Som sædvanlig er jeg god til at starte på noget og inden jeg er helt færdig, skal jeg bare tage mig sammen. Men nu er de klare til adventsgaver.

Jeg håber, at pigerne vil lege med nisserne og hvem ved, måske strikker jeg lidt mere tøj til dem..

På opskriften ser nisserne så glade ud og det synes jeg var så fint, så mine nisser skulle også være glade. Og håret, ja det er jeg nu ikke god til... Men det gik da nogenlunde.
 
 
 
I opskriften hedder nisserene: Knas og Trille og opskriften findes her.

Ihhh. Hvor jeg glæder mig til at give pigerne nisserne.



2 kommentarer:

  1. Hej Hanne! hvor er de søde, nisserne til dine børnebørn. Tøj er hurtigt at strikke og lidt hyggeligt. Håber du passer på dig selv her i det hårde forløb med din far.
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Tak Margith.
      Min far skal på hospice i morgen i Hvide Sande. Så jeg vil nyde ham den sidste tid, jeg har ham :-)
      Kh
      Hanne

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.