mandag den 18. marts 2013

Det var da utroligt

I lørdags var vi ude på planteskolen ”Haveoasen” ved Herning. Her købte vi en ny spirekasse. Vores den gamle var simpelthen slidt op.

Men her fandt vi en spirekasse fra Nelson. Lørdag eftermiddag såede jeg salat, frøkenhatte og spidskål. Satte spireboksen lunt … Og så er det bare at vente og vente……

 
Men hov… Jeg skulle lige kigge i formiddag (mandag) og hvad så jeg?? Frøkenhattene og salaten er kommet op…  

Må sige:
Det var hurtigt !!!
 
 
Jeg var lidt overrasket. Udenfor kæmper foråret for at komme til, mens indendørs så spirer frøene lystigt.
Jeg glæder mig til foråret. (Lige nu har jeg 14 dages ferie, hvor det egentligt var meningen jeg skulle i haven og nyde livet. Men det må da vist venteJ ).

God aften til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.