mandag den 16. januar 2012

Makeover

Kender I det?
Det starter med at solen skinner ind….. Og man kan se alt. Og så opdager man at ens vægge trænger til noget maling…. Lidt nusset rundt om kontakterne…

Åh… nej. Det er så omfattende at male vores stue, da den hænger sammen med alrummet og køkkenet. Det er jo det halve hus som skal males, hvis man går i gang. Der skal afdækkes og der er fem døre, 4 vinduer, køkkenskabe og hylder, og det er bare så ……

Men her i huset er der nu ikke langt fra tanke til handling.

- Nu er der malet!
Baggangen og entreen fik også en omgang maling.

Så tog manden lige fodlisterne med i købet, mens jeg vaskede gardiner.

- Nu er huset fit for fight.
Men det var nu et stort arbejde at flytte tingene på plads. Især for så kunne vi lige pudse vinduer, vaske gulve og skabe. Så nu er der rent i hver en krog, så nu kan foråret bare komme an……

Velkommen
Så i dag har jeg forkælet mig selv med et par nye blomster…
 

Køkkenvinduet
Lidt grønt til muren
 Nu vil jeg nyde en kop kaffe, før jeg skal lave forloren hare.
God mandag til jer

2 kommentarer:

  1. Wauv - hold da op hvor er I hurtige..
    Gid det var sådan herhjemme.
    Kan godt forstå at du fortjente nogen blomster.
    kh Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glædede mig nu også til at komme på arbejde i dag. Der fik jeg da fri kl. 13.

      - Det er mere end jeg kan sige om weekenden, hvor vi bare knoklede igennem.

      Jeg kan ikke skrive en kommentar til dit nye strikkeprojekt på din blog. Hvorfor ved jeg ikke.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at lægge en kommentar.